Ati aflat despre TimeBank.ro?

afis_web_pngDe cateva luni am inceput sa imi readuc aminte cum era cu voluntariatul (ah, the good old days of DaFi) si m-am alaturat elfilor de la TimeBank.ro in echipa de PR&Media. Acolo se lucreaza la propovaduirea educatiei non-formale. Cum?

Pe scurt, s-a dezvoltat si lansat (pe 22 noiembrie, what a party, what a night, what a bang)  platforma www.timebank.ro unde utilizatorii fac schimb de cunostiinte intre ei. Este un fel de troc old school in care moneda este chiar timpul investit in aceste activitati. De exemplu, eu imi doresc pentru inceput sa invat cum sta treaba cu “public speaking”. Ma uit pe site sa vad cine s-a oferit sa invete aceasta abilitate si o gasesc pe Adriana  care a postat o oferta. Ii raspund la oferta iar dupa aceea ne intalnim o ora, doua sau cat consideram ca este necesar. Respectivul timp va fi contorizat in TimeBank. Eu ma “angajez” sa invat pe altcineva ceva in contul orelor in care am invatat de la Adriana, iar Adriana poate invata ceva de la altcineva pentru orele in care ea m-a invatat pe mine. Pare complicat dar nu este.

Hai sa invatam mai multe ca avem de la cine🙂

 

Leave a Reply

