Be hated

In seara aceasta am recitit acest text pe care îl mai avusem sub ochi acum ceva vreme si m-a frapat faptul că mi-a provocat total alte sentimente față de cele de care îmi aduc aminte la prima lectură.

L-am citit prima oară acum vreo doi ani jumate când eram un biet student dezorientat, iesit de pe băncile ASE-ului si ajuns în raiul corporatist. In ciuda dezorientării mă simțeam sufocată de jobul care nu mă reprezenta  în nici un fel si care era doar să fie, să simt si eu cum e să ai responsabilități iar la finalul lunii să primesti niste bani. Asa că la acel moment m-au lovit cel mai tare cuvintele: “Do not waste the vast majority of your life doing something you hate so that you can spend the small remainder sliver of your life in modest comfort. You may never reach that end anyway.” M-am scuturat de viața călduță dar tristă de la corporație în doar câteva luni iar acum pot spune că sunt mult mai aproape de a face ceva ce îmi place cu adevărat.

In seara asta, recitind articolul (long live Facebook), m-a pus pe gânduri îndemnul “It is far too easy to be liked, one merely has to be accommodating and hold no strong convictions. Then one will gravitate towards the centre and settle into the average. That cannot be your role.” Ouch, bullseye! Deh, suntem învățați prost de mici – rar vezi părinți care să îsi îndemne odraslele să îsi exprime punctul de vedere si să îl mai si sustină prin argumente, oricât de gresite ar fi ele. O fi o chestie in @Ro? Că asa se simte. Must fight back!

Leave a Reply

