Weekend wars #1

Sezlong love

Aseară am făcut ceva bun de mâncare dar am uitat să îl trag în obișnuitele poze stângace cu telefonul. Să fi fost vinul ăla argentinian dat prea repede peste gât?😛 Nu neapărat că ar fi fost cea mai arătoasă chestie care a stat vreodată în farfuria mea ci pentru memoria asta care pare din ce în ce mai obosită.

So, last weekend of summer 2013 highlights: cursa în Piața Gorjului sâmbătă devreme, printre tarabe care dădeau pe dinafară de roșii, ardei, prune și alte bunătățuri de final de vară, merdeneaua mâncată cu tata pe o bordură în fața unei măcelării obscure din Militari, găteala sau jucatul cu ingrediente în urma căreia a rezultat un somon cu legume yum și lâncezeala de duminică dimineața (ușor devine ziua mea favorită din săptămână, mă transform în mama). E de notat și că după lungi trânte prin metrou, azi dimineață am terminat de citit “Blink” de Malcom Gladwell. Faină carte, cu multe exemple și care te lasă pe gânduri: cum iei cele mai mai bune decizii? Rapid, urmându-ți instinctul sau doar când ai timp destul să meditezi asupra problemei și deții o multitudine de informații ajutătoare? De felul meu grăbită, aș tinde să zic că trăiesc pentru deciziile luate așa la foc automat, dar de multe ori dau chix. Ar trebui să țin măcar o săptămănă un fel de tracking al celor două tipuri de decizii și cât de bune/rele au fost. Hmm…food for thought🙂

Acu că am terminat cu partea drăguță, hai la protest!

Leave a Reply

