Viiiiin, viiiin Londră, vin că nu ne-am văzut de ceva vreme

london

In 3 zile jumătate voi sta într-un bar oarecare din Londra cu un zâmbet imens pe buze, cu o bere sau un pahar de vin în față și cantitatea de oameni dragi pe metru pătrat va sparge normele. Oameni pe care nu i-am văzut de prea mult timp și de care mi-e dor de mor, oameni pe care îi văd mereu dar de care nu mă satur și oameni cu care nu mă intersectez atât de mult pe cât mi-aș dori.

Si vreau să văd multe, multe, cam tot ce nu am văzut până acum. Design Museum, Modern Tate, un concert în Brixton, Kensington Gardens, Portobello Road Market și toate barurile ascunse din subsoluri. Să se împletească voia bună cu alcoolul și energia din picioare.

Ah, vacanță, dulce vacanță, we meet again!😀

Leave a Reply

