Sunt tare mândră de a mea Alekă

Prietena mea Aleka (frumoasă, deșteaptă și devreme acasă!!!) face cele mai delicioase prăjituri din lume. Eu știam lucrul ăsta de ceva vreme, la fel și prietenii noștri apropiați (sau cel puțin toată lumea care a fost pe la ziua mea de naștere în ultimii 4 ani). Dar începand din weekendul acesta știe mult mai multă lume.

Aleka's Sweet Life cookies Aleka's Sweet Life cupcake

Aleka a fost printre omuleții creativi invitați  la Anti-mall, un nou experiment creativ marca Grolsch. Timp de 3 zile (între 6 si 8 decembrie) s-au strâns la fostul magazin București și au demonstrat ce lucruri bune știu ei să facă din pasiunea lor afterwok. Iar Aleka a pregătit cele mai bune cupcakes, cakepops, ciocolațele de casă și fursecuri din arsenal. Cu somn puțin la bord dar cu multă, multă pasiune, a îndulcit foarte multă lume.

Eu sunt happy, ea e ecstatic, prăjiturile sunt all gone!

Aleka's Sweet Life

Pentru comenzi, apelați cu încredere: 0723.660.077 sau direct mesaj pe pagina ei de FB, Aleka’s Sweet Life.

Leave a Reply

