Săptămâna asta…

– mi-am luat cel mai mic brad dintre brazii mici de Crăciun. Moșule, te aștept și cu altceva în afară de cadă.

– am văzut și m-am lăsat purtată pe aripile imaginației la The Hobbit 2 – The desolation of Smaug (fain de tot, deși am înțeles că Jackson a umblat destul de mult la poveste…par example, Orlando Bloom și roșcata Tauriel nu prea aveau ce căuta aici dar pe mine nu m-au deranjat deloc. Fangirling forever!)

PicsArt_1387138229370

– am vorbit și ne-am hlizit la workshopul ASA Learning despre tradiții bizare de Crăciun. Simona a fost un ren excelent!

– am descoperit cafeaua celor de la TED’s. I-am văzut momentan prin Cora și Auchan Militari dar și pe Ion Câmpineanu, cred că trebuie să îmi mai fac drum pe la ei. Yumminess la preț decent.

– am ajuns la cea mai mare înghesuială de sâmbătă seara în club Eden, la concertul celor de la Mahala Rai Banda. Foarte faini oamenii, păcat că era cam greu cu respirația între atâția dornici de mahala. Ah și mi-am făcut curaj și am scos la purtare pălăria albastră cu mini urechi, cel mai simpatic cadou de ziua mea de anul ăsta!

– am ieșit din nou în stradă la prostest, de data aceasta împotriva modificărilor abominabile ale codului penal (Peter Jackson, să vezi aici treburi de domeniul fantasticului) pe care vor să le facă minunații noștri parlamentări. Rușineeeeeee să vă fie! Grozavă a fost plimbarea pe Calea Victoriei și grozavă și reporterița B1TV care i-a luat la rost pe conducătorul Jandarmeriei și pe purtătorul lor de cuvânt. Video aici

– am trecut rapidamente (ouch picioare înghețate) pe la lansarea primului număr din Caietele Sub25. Ce încântată sunt că apar din ce în ce mai multe reviste românești. Print is not dead for fucks sake! I have some reading to do now!

Leave a Reply

