Să ne apucăm de făcut liste pentru 2014

Îmi plac listele. Îmi plac listele destul de mult. Imi alimentează iluzia că sunt o persoană organizată, că situația e sub control și că totul este posibil atâta timp cât e undeva scris pe hârtie (fie ea reală sau virtuală). Și ce moment mai bun de făcut liste decât începutul de an? Cred că o să încep cu lista listelor pe care vreau să le fac zilele astea și anume:

1. Lista cu locuri noi unde vreau să ajung

2. Lista cu abilități pe care nu le am și aș vrea să le am

3. Lista cu chestii pe care aș vrea să știu să le gătesc/pregătesc (cocktails included)

4. Lista cu cărți pe care nu le-am citit încă

5. Lista cu idei de afaceri de care m-aș putea apuca

6. Lista cu prostii pe care ar trebui să le arunc/donez

7. Lista cu obiceiuri sănătoase pe care aș putea să le integrez în viața mea

Păcat că nu sunt la fel de îndârjită și cu tăiatul lucrurilor de pe listă.😛

Apropo de făcutul listelor, un articol fain și lung, lung, lung aici: http://www.theawl.com/2012/02/why-we-are-fascinated-by-lists

Leave a Reply

