Festival, festivaluri, facem valuri

rock

Anu’ asta mi-am facut un pinkie promise ca voi ajunge la Rock Werchter pentru ca merit sa ma zbantui si eu pe Arctic Monkeys live + la sfanta treime de la noi (Electric Castle, Summerwell, B’estfest). La anu’ vad si Exit-ul, the extended version daca s-o mai face (am vazut ca au bagat un pachet special cu 3 zile bonus de concerte pe o plaja in Munte-Negru damn damn damn http://www.exitfest.org/en/news/exit-adventure-seven-days-ultimate-summer-fun ).

Iar intr-o buna zi Glastonbury si Coachella! Eu ar fi trebuit sa fi fost alive & young in anii de glorie ai Woodstock-ului. As fi fost o hippioata roscata cu albastrele in par si pantaloni largi in dungi. Mhm.

LE: S-a anunțat și programul de la Coachella 2014…e simpatic dar nu m-a impresionat (Duck Sauce, really??). Poate am rămas eu în urmă cu noile apariții de trupe și hype-uri.

Leave a Reply

