Uite trendul, nu e trendul

Ca la orice început de an, o grămadă de omuleți cu mai multe sau mai puține circomvoluțiuni gri, se apucă de adunat predicții, trenduri, chestii interesante care vor însemna ceva în următoarea perioadă de timp.

Mie mi-au plăcut următoarele colecții pentru 2014:

Clasicul 100 de la JWT:

Leapșa pornită de Vlad Tăușance pe blogul personal: http://tausance.ro/2013/12/31/despre-ce-vei-vorbi-in-2014/ 

Cuvântul de ordine în 2013 a fost impact. A fost folosit pentru a descrie investiții cu miză socială (#impactinvestment), o nouă mentalitate în antreprenoriat la nivelul HUBurilor (#impacthub) sau ca criteriu pentru evaluarea activității ONG-urilor. Impactul civic este un concept care nuanțează funcția și mizele businessului social și inovației sociale. Se poate aplica atât acțiunilor de CSR ale companiilor, programelor neguvernamentale, cât și businessurilor cu vocație reformistă în educație sau mediu, de exemplu.

ajunsă la Sandra Ghițescu –  http://sandraghitescu.tumblr.com/post/72468638429/leapsa-pe-trenduri-de-a-ce-ne-jucam-in-2014

Airbnb.com – O să auzim de ei din toate părțile – de la prieteni călători sau gazde care laudă apartamente, din studiile de caz ale specialiștilor în comunități care le urmăresc creșterea, de la analiștii de business care le numără banii. Dacă vă pasionează subiectul, aruncați o privire pe primele 20 de minute din conferința lor globală din 2013 în care fondatorii povestesc cum e cu business-ul de ospitalitate deținut și administrat de comunitatea de gazde.

la Mihai Ghiduc –  http://www.ghiduc.ro/post/72432524270/trenduri-in-2014

Hobby as a second job – Din ce în ce mai mulți oameni își vor transforma pasiunile în surse de venit suplimentar. E și normal: se pricep al naibii de bine la ceva care le place, Internetul e un instrument de promovare ieftin și puternic, plus că majoritatea chestiilor astea sunt nefiscalizate și neverificabile, ceea ce e un mare avantaj când vine vorba de raportul dintre cheltuieli și venituri, fiindcă, să fim serioși, impozitele de la noi omoară orice fel de inițiativă care se vrea legală.

la Andreea Vrabie – https://www.facebook.com/andreea.vrabie.50/posts/10152287328348268

Crowdfunding – nu este o idee nouă, platforme precum Kickstarter si Indiegogo finanțează cu succes proiecte de ceva vreme, iar Crestem Idei și We Are Here, au aplicat deja modelul la nivel local. Însă, nu despre plaforme online vreau să vorbesc aici, ci despre organizații care au câștigat aprecierea unei baze de fani și care apelează la ajutorul acestora pentru a-și continua/dezvolta activitatea. Oamenii vor promova și susține financiar proiecte în care cred, iar moneda de schimb va fi încrederea. Exemplu local: Casa Jurnalistului

Bonus links mai jos. Probabil că o să mai adaug pe măsură ce mai scot omuleții capul în lume după vacanță.

Articolul de pe Adrants mi-a atras atenția cu partea despre perechea Art-Copy care capătă un rol nou cu ocazia content marketingului http://www.adrants.com/2014/01/four-trends-that-will-disrupt-marketing.php

Culeasă de pe LinkedIn – http://www.linkedin.com/today/post/article/20140107184703-2967511-what-comes-next-social-media-trends-for-2014 – văd că lumea vrea să se distanțeze cât mai mult de FB, lucru care mă bucură într-o anumită măsură.

via Mattr.biz – http://mattr.biz/articles/470/what-to-expect-from-tech-in-2014 > ar fi drăguț ca acel social responsability să fie adoptat și de companiile din Ro

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s