Ne uitam la Australian Open 2014, da?

The heat is on again la Melbourne! S-au incins terenurile, orgoliile si multumile caci baietii au luat in primire rachetele! Sper sa am putin timp si energie (caci deh, fusul orar nu ajuta) sa vad cateva meciuri faine. Ca de obicei in ultimii ani, inima mea e cu Murray care vad ca s-a apucat si de blogging! You go, boy! Sper ca spatele lui e refacut si ca e pregatit de razboi.

885396_10151895920801966_1992030668_o

Pentru comentarii detaliate si informatii super interesante este de urmarit echipa Treizecizero care tocmai a aniversat cei 2 anisori de aparitie!🙂 Bravo, tot mai multi!

Interesting fact: noii antrenori ai lui Murray, Federer si Djokovic sunt din vechea garda de superstaruri: Lendl, Becker si Edberg. Ce va insemna asta pentru nivelul jocului? Si Murray se intreaba 🙂

Oare Marat Safin ce mai face?😛 N-ar scrie si el mai mult in engleza pe Twitter tsk tsk tsk

One thought on “Ne uitam la Australian Open 2014, da?

  1. Eu unul am apreciere pt mai mulți tenismeni. Federer îmi era antipatic înainte, dar nu știu de ce. Admirația pentru el este că este foarte fair play. Am văzut câteva momente când a preferat să piardă puncte știind că adversarul era la pământ sau fusese dezavantajat. Djokivici pentru că e o persoană care știe să își câștige publicul. Nadal pentru că deși a avut atâtea probleme la genunchi a revenit mereu în top, Murray e de apreciat că a muncit foarte mult în ultima vreme.

    Când văd un meci între cei 4 mi-e greu să țin cu unul din ei. Doar mă bucur de tenis😀

Leave a Reply

