Descoperirea săptămânii – eclerele French Revolution

Eclere French RevolutionTrăiască Internetul că mare și plin e el de lucruri bune! Săptămâna asta am dat din link în link peste cele mai bune eclere din București (în afară de cele ale Alekăi, bineînțeles). Sunt preparate cu grijă de elfii de la French Revolution și se găsesc în noua cafenea Franklin 9 din zona Romană (pe care mi-am propus să o vizitez cât de curând) sau prin comandă directă pe site-ul lor.

La Kubis s-a făcut o mega comandă și timp de două zile nu s-a auzit în agenție decât: “Eclerele! Cand vin eclerele??” Eu le-am încercat pe cele cu fistic, busuioc și caramel sărat și pot spune cu mâna pe inimă (sau stomac?!hihi) că fiecare dintre ele a fost o mega încântare. Sa avem un 2014 plin de dulciuri de calitate!🙂

2 thoughts on “Descoperirea săptămânii – eclerele French Revolution

Leave a Reply

