Notite din saptamana 15-21 februarie

Incepem cu partea mai putin buna: cele 2 sedinte de yoga si 30 de genuflexiuni zilnice. Dar am avut motiv intemeiat, pe bune! Planul se reia de maine ca sa nu stau la SnowFest mai mult inside decat outside 🙂

Planuri de viitor noi: ne facem gogoserie, gata. Ne trebuie doar reteta perfecta si niste multi bani pentru un spatiu cu vad de trecatori. Desi poate ar fi mai inteligent niste cursuri de patiserie, incepem sa experimentam acasa niste retete. Cat de greu este de fapt sa faci gogoasa perfecta? Gogosiada begins!

Andreea mai si citeste: Am terminat in sfarsit “Julie si Julia” (ceea ce ma determina sa fac si eu ceva bun diseara, poate noua reteta de tarta  cu 2 tipuri de ciocolata vazuta la Mazilique aici), teancul de reviste a ramas neatins cu exceptia achizitiei de saptamana trecuta: Plic. Fain sa iti aduci aminte ca asa gandeai si tu prin liceu.

Work outside work: s-a incheiat si “Campionatul de bine” 2015-2016. Am facut treaba buna cu “Refresh in educatie civica” si datorita simpaticilor nostri prieteni am strans aproape 2000 de lei ca sa ne ducem proiectul mai departe. Next steps: mai facem inca 4 materiale si apoi le raspandim prin scolile din Bucuresti.

In plus, o treaba tare importanta pentru care vom deschide o sampanie in seara asta este…*drums rolling* ca suntem oficial in finala “Fabricat in Tara lui Andrei” cu planul de afacere sociala pentru eco-campingul de la Corbu. E cu fericire dar si cu nitica teama. Daca primim banii sa il si punem in practica? :))

So much love: am sarbatorit 2 ani de iubire fericita si pufoasa la Ferma Dacilor unde am mancat cum sigur mancau si regii pe vremuri. No kidding! In plus, mi-am implinit dorinta mai veche de a vizita o crama adevarata si am fost la Lacerta unde treaba asta cu facut vinului e de domeniul fantasticului. Fantastic de frumos that is 🙂

Last but not least…in iulie ma duc sa o vad live pe queen Beyonce pe Wembley.

Not bad pentru o saptamana de februarie, right? 🙂

Leave a comment